31 października 2013

Art and artists in the screen - Monika Bokiniec 6.XI.2013

Najbliższe spotkanie środowe dnia 6 listopada zgodnie z naszymi planami samokształceniowymi będzie odbywało się w języku angielskim. Główną postacią spotkania będzie Monika Bokiniec, która omówi fascynujące zagadnienie - jak w kinie  pokazywana jest sztuka elitarna i jak dzięki temu ludzie poszukujący popularnej rozrywki mogą doświadczyć wymowy dzieł (o ile dobrze zrozumiałam :)
Zapraszam wszystkich zainteresowanych jak zwykle o godzinie 10.15 w D503 WNS UG.

4 komentarze:

  1. Tyle się dowiedziałam, a słuchanie Moniki to czysta przyjemność - pasja badawcze wręcz się udziela! Niech żałują wszyscy, kto nie dotarł.
    Trzymam kciuki za opus magnum Moniki - żeby dzieło się zmaterializowało jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z opinią Ani. Chyba poprosimy kiedyś Monikę o ciąg dalszy tego opusa. Opus magnum w odcinkach. Znaczy serialowo.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, w sumie przypomniałam sobie, dzięki wam, jak mi się fajnie nad tym pracuje i zainspirowana pytaniem Doroty usiadłam do rozdziału o artystkach/parach artystów, może zatem jakoś w drugim semestrze..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy! Może przygotujemy się zawczasu obejrzawszy jakiś film?
      Dysponuję płytą Dziewczyny z perłą i bardzo lubię oglądać ten film, może mam też Amadeusa, ale chętnie zobaczyłabym też Artemizję, której nie znam.
      D.

      Usuń